Klachten afhandeling
- De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure (hieronder vermeld*) en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
*Bij het ontstaan van kwaliteitsklachten verzoeken wij de consument het boeket en/of product te tonen bij de bloemist die het boeket of product leverde en/of
een foto met klachtomschrijving te sturen naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. o.v.v. ‘kwaliteitsklacht. - Klachten over de uitvoering van de overeenkomst, houdbaarheid van het product en/of kwaliteit van het product moeten binnen bekwame tijd,
volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. - Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 5 werk dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt,
wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.